Stein Rogers natur og fotoblogg

Viser innlegg med etiketten sun. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten sun. Vis alle innlegg

søndag 6. januar 2013

Enda mer lek med lukkertid og blenderåpning.





Lagt inn av Unknown kl. 08:57 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest
Etiketter: golden retriver, moon, Nikon, sun
Eldre innlegg Startsiden
Abonner på: Innlegg (Atom)

Totalt antall sidevisninger

Velkommen til min natur og fotoblogg

Jeg har alltid hatt en stor interesse for natur og naturvitenskap. Kanskje spesiellt fugler.



Så derfor laget jeg en blogg der jeg kan dele mine opplevelser med dere, og håper jeg kan få til noen blinkskudd av og til selv om motivene oft er langt unna, og ikke er spesiellt interessert i å bli tatt bilde av.



Copyright - Bildene skal ikke under noen omstendigheter kopieres eller brukes uten tillatelse fra fotografen.

Bloggarkiv

  • ▼  2015 (1)
    • ▼  juni (1)
      • Skibladner
  • ►  2013 (1)
    • ►  januar (1)
  • ►  2012 (26)
    • ►  desember (4)
    • ►  oktober (13)
    • ►  juni (9)
  • ►  2011 (2)
    • ►  juli (1)
    • ►  juni (1)
Fantastisk AS-tema. Drevet av Blogger.